Sunday, January 07, 2007

Mexico

Efter en noget haard overnatning i San Francisco´s lufthavn floej jeg til Cancun torsdag morgen. Lidt heldigt fik jeg tre saeder for mig selv saa jeg kunne ligge ned og sove en smule - haardt tiltraengt!


A hard days night!


Selv interessant kunst på væggen ved siden af kan virke ligegyldig når man skal forsøge at sove på et hårdt gulv.


Touchdown Cancun.

http://www.discovercozumel.net/akumal/areamap.gif

Da jeg fik min bagage tog jeg en taxi til Playa del Carmen. I taxien moedte jeg en fyr fra Vallerjo som jeg snakkede en del med. Vi har en loes aftale om at spille 18 huller i loebet af ugen. Nu faar vi se om jeg kan naa det.


Havnefronten i Playa del Carmen.

Fra havnen i Playa tog jeg en baad til Cozumel (San Miguel de Cozumel) hvor jeg befinder mig nu. Jeg er primaert kommet her for at dykke. Efter at have dykket tre gange maa jeg nok desvaerre indroemme at jeg er lidt skuffet over kvaliteten her. Mine forventninger var store men jeg tror at der kommer til at gaa nogle aar foer alle skaderne fra orkanen Wilma er genoprettet. Verdens andet stoerste koralrev ligger lige ud for kysten.

1 Comments:

At 9:59 AM, Blogger shinyoung said...

good to see your trace.
have a good day hon.

 

Post a Comment

<< Home