Tuesday, December 26, 2006

Las Vegas

Onsdag d. 20. december forlod jeg Seattle for foreløbig sidste gang. Det hele blev vildt hektisk fordi jeg var ude at drikke med Florian aftenen før. Han blev hentet af taxaen kl. 04.30 mens jeg først skulle afsted senere. Til gengæld skulle jeg pakke, rydde op, gøre rent og checke ud inden min taxa kom og pga. diverse faldt jeg i søvn og vågnede først kl. 07. Efter en sindsyg hektisk formiddag nåede jeg til Sea-Tac for kun at opdage at flyet var forsinket. Det endte med at blive næsten 3 timer! Jeg var fremme i Las Vegas ved 22-tiden.


Springvandet foran Mirage.


Et blik mod nord - Las Vegas Boulevard (The Strip).


Et kikset kunstigt New York inde i New York New York.


Udenfor kunstgalleriet i Bellagio. Der var en fotoudstilling med højdepunkter fra Ansel Adams' karriere og det var meget passende eftersom størstedelen af billederne var var Yosemite National Park.


Ikke overraskende var der fuldt ved pokerbordene.


MGM.


MGM har et bur hvor løver på skift bliver udstillet - ikke lige min kop te selvom løverne bliver udstillet i hold således at de ikke opholder sig der mere end nogle timer om dagen.


I thought I've died and gone to heaven... Dette må være det ultimative sted at tilbringe tilværelsen. Alle tænkelige sportsgrene på storskærm, behagelige stole samt øl og drinks.


Usmageligt eller fascinerende?


Alting i Las Vegas bliver bare flottere og mere fascinerende når mørket falder på.


Shinyoung foran én af indgangene til monorail.

Foran Bellagio.


Fantastisk loftudsmykning i Bellagio.

Imponerende.

Ekstravagant juleudsmykning i Bellagio.


Merry Christmas.

All you need is love - Beatlemania i Vegas.


Toni Toni Toni.


Paris.

Light it up!


Det er næsten i min smag, men...


Caesar's Palace.


Helt forfærdeligt og ganske usmaligt, men det er jo i god tråd med Vegas.

Tribute.


Genuine Vegas.


Venice.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home