Monday, December 11, 2006

Sidste dag på instituttet

Political Science Annual Holiday Party

Fest er vel lige i overkanten, mere en slags afskedsreception, hvor der er mulighed for at sende hinanden på juleferie med en hilsen. Vi skulle alle medbringe noget mad med national islæt eller vores yndlingsdessert - ikke alle kunne leve op til sidstnævnte (håber jeg).



'



I billedet ses Stefan, Adam, John, Francisco og Chindong - alle ph.d.'ere fra min cohorde med undtagelse af Francisco som jeg dog har undervisning sammen med.


Adam fra min cohorde, hans kæreste Kristin og Darby også fra min cohorde.


Så fik vi det vi kom efter, en PhotoOp med Bryan Jones.


Efter det officielle arrangement fortrak de studerende til Flowers og mere afslappede forhold.


Adam, Will og Stefan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home