Tuesday, November 28, 2006

MNF

Hvad der sikkert vil glæde mange er dette sidste indlæg med football. Pga. skitur til Whistler i midten af december går jeg glip af 49ers og da juleferien skal holdes i Las Vegas går jeg glip af Chargers. Nu kan jeg så bare håbe på at Chargers til den tid har sikret sig en plads i playoffs og derfor ikke bruger LT - så føler jeg ikke at jeg går glip af så meget.


I går var Green Bay Packers på besøg i Seattle til Monday Night Football. Det er nok den kamp jeg har glæder mig mest til. Vejret viste sig ikke fra den bedste side. Det var pissekoldt og det sneede hele eftermiddagen og det meste af aftenen.


Brett Favre liner up under centre på et lettere snedækket underlag.


Der står han så, nr. 4 - fantastisk at se ham live.


Man kan sige meget om cheerleadere og alt er ikke positivt, men det er svært at stille spørgsmålstegn ved deres professionalisme når de til de fleste glæde stiller op i nederdel når de fleste tilskuere er pakket ind i både tæpper og tykt vintertøj.


Desværre var de fra starten af 2. halveg kommet til fornuft og havde fundet gamacherne frem. Og til trods for Easterbrooks normale forudsigelser så vandt Seahawks selvom footballguderne normalt slår hårdt ned på den slags.


Up and close med Favre - desværre var det ikke nok.


Lonely gunslinger


Al Harris i midten forlader skuffet Qwest Field efter endnu et nederlag.


Sidste stund på Qwest - snøft!


Der var rigtig mange GB fans på lægterne. Jeg vil tro at 30 pct. af tilskuerne var i gult og grønt.


Møgkoldt.


Exit Qwest.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home