Friday, November 03, 2006

Mangel på gennemgående tema

Én ting er sikkert, vejret er blevet klassisk Seattle-vejr. Vi har nu ramt de 13 grader i gennemsnit (enkelte dage er det koldere) og regn er nu ikke længere et ukendt fænomen. Udover at det påvirker mit aktivitetsmønster har det ikke haft den store effekt.

Dagene går alt for hurtigt, i weekenden stod den på Halloween fest både fredag og lørdag aften, søndag viste Peyton Manning sit værd i en fantastisk kamp mod Broncos - på søndag skal Colts til Foxboro så jeg sidder foran skærmen med masser af øl, peanuts og højt humør kl. 5 pm.


Jacob og Rasmus var sparsomme i deres udklædning, det forblev ved hattene i fredags da der var Halloweenfest hos nogle fra vores cohord på polisci.


Vild stemning inden afgang til festen...

I lørdags var vi taget til endnu en Huskies kamp mod Arizona State Sun Devils. Efter en forfærdelig første halveg gik kampen i overtid, og med 3 string quarterback måtte vi tage os til takke med et field goal mens Arizona scorede TD - surt show. Det var i øvrigt pisse koldt da solen først gik ned i lørdags.





Japans mest præstigiøse marchingband var på besøg, ikke særligt imponerende men da de stilled op i W-formation og rendte rundt med UW-flag gik folk amok - der skal ikke meget til at øge populariteten.


Video af det japanske marching band.




I går var det første torsdag i måneden og så holder Seattles gallerier åbent hus så man har mulighed for at gå rundt og se hvad der sker i kunstnermiljøet. Jeg har ikke taget så mange billeder men der var en enkelt fyr (?) jeg ikke kunne lade være med at knipse.


Artsy - scenenazi oder? Meget typisk for kunstnermiljøerne men på samme tid vildt underholdende og så spillede han (?) god musik.


Selvom der bliver serveret vin og fingerfoods så var det langtfra nok til at stille min sult i går, måske fordi dagens eneste måltid var en burrito som jeg spiste midt på eftermiddagen (det er utroligt hvor meget vand og diet coke kan mætte). Vi søgte derfor hen til den første sushibar jeg spiste på i Seattle.


Mange af gallerierne ligger i området omkring 3rd og Washington.


Det er ikke nemt at tørre tøj når man ikke har et rum beregnet til det, men så må man jo roughe den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home