Monday, October 23, 2006

Introduktion

Jeg tænkte, at jeg lige ville vise et billede af min tennis/læsemakker fordi vi trods alt ses ofte i hverdagen.


Stefan Urban er min tennismakker. Han kommer fra München og læser økonomi på UW. Hans kæreste er pt. bosiddende i Kuala Lumpur hvor hun er i praktik hos FN. Det er hans plan at rejse derover til jul - jeg er lidt misundelig, men nu kan jeg jo give ham gode råd, for jeg kender byen rimeligt godt trods alt. Han er oprindeligt fra Ungarn.


Fyren på billedet ligner mig, men det er ikke mig - weird ikke? Stedet er juridisk bibliotek som har PH lamper og rigtig gode stole og for ikke at forglemme, åbent til kl. 23 på hverdage.

2 Comments:

At 8:49 AM, Blogger krea said...

Du tager pis, ikke? Det ligner dit ansigtsudtryk. Det er dig. Ikke?

 
At 9:15 AM, Blogger Talentlos said...

jo klart men min mor troede at jeg havde en tvilling!

 

Post a Comment

<< Home