Tuesday, September 26, 2006

Sidste omgang football

Vejret her i Seattle er fantastisk (det er det vist ogsaa hjemme i DK saa vidt jeg kunne laese paa nettet). De sidste dage har jeg gaaet rundt i t-shirt og badesandaler i ca. 25 grader - sweet!

Jeg har faaet et par kommentarer vedr. at der er for meget football paa billederne. Ups...my bad, men det skyldes at det typisk er der jeg har mit kamera med. Der er ikke saa mange billeder af de andre ting jeg gaar og laver fordi jeg ikke har mit kamera med.

Saa her kommer de i denne omgang sidste billeder med football.








Naa ja, det var football ikke?


Eli Manning paa storskaerm.


Eli Manning forlader stadion efter at Giants fik taev. Lad os slaa det fast, det er ikke paene ting der blev raabt ned mod ham mens jeg tog disse billeder. Der blev vist ogsaa smidt popcorn og peanuts efter ham og resten af holdet. Derudover var der rigeligt med skilte der paa sjov vis svinede Giants til.


Jeg har aldrig i mit liv hoert saa meget larm paa et sted som i soendags paa stadion.

Man skulle tro at der har vaeret en tur igennem PhotoShop, men nej!


En flot solnedgang giver bygningerne helt nyt liv.

2 Comments:

At 12:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Pjat - man kan aldrig høre nok om futbåhl... specielt ikke hvis det indebærer billeder af cheerleaders! Til gengæld synes jeg, der er alt for meget om færger. :o)

 
At 1:36 PM, Blogger Talentlos said...

Det er taget til efterretning...der kommer meget mere football og endnu flere cheerleaders.

Desværre må jeg skuffe dig med at der også på et eller andet tidspunkt kommer mere om færger;-)

 

Post a Comment

<< Home