Monday, September 18, 2006

It's a Sunday Tradition II

Desværre lader det til at der er et maksimum på hvor mange billeder der kan lægges ind under hver post. Det bryder desværre med den kronologiske orden som ellers bliver overholdt så hvis ikke du har læst It's a Sunday Tradition I kan du starte nedenfor.


Kampen er ovre, Seahawks vinder en ikke særligt velspillet kamp mod divisionsrivalerne fra Cardinals og er nu 2-0.


Spillere og trænere mødes for at sige tak for kampen.


Og jeg skulle lige have et sidste minde fra min første NFL kamp.


Udenfor stadion fortsatte bandet "Blue Thunder" med at spille til stor glæde for de mange fans som lige havde forladt stadion i sejrsrus.


På vejen hjem stødte jeg lige på en masse skulpturer som jeg bare måtte have på foto (og så mig selv naturligvis).

2 Comments:

At 7:43 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Christian,
en hurtig hilsen til dig helt nu her hvor jeg lige var inde og smugkigge.. Mon ikke bygning 340 på AU har lidt svært ved at leve op til uni derovre? Jeg kan heller ikke erindre traditioner som dem du beskriver, det skulle da lige være body crashing eller måske fredagsbar.. på en meget god dag!
Og for f..... du har meget sport på din weblog.
Kuns fra Louise

 
At 10:39 AM, Blogger Talentlos said...

Hej Louise

Godt at høre at du har været herinde. Håber du nyder tilværelsen og så må jeg komme forbi til en øl og nyde udsigten over Øresund.

Kh.
Christian

 

Post a Comment

<< Home