Friday, September 15, 2006

Seattle udenfor University District

Det er nemt bare at blive i U-District, men jeg har tænkt mig at se hele Seattle. Jeg har lige samlet nogle indtryk fra en kort tur, som jeg var på i går.


Udsigten mod nordvest fra downtown.


Udsigten mod syd. I baggrunden kan man se Qwest Field (med det hvide tag) og Safeco Field (med det grå tag). Begge stadions kan overdækkes fuldstændigt.


Partly cloudy sky


Det berømte Pike Place Market hvor alle friske fødevarer kan købes hos fiskehandlere, slagtere, og grønthandlere. Derudover er der et hav af kunstnere som udstiller her.


En eller anden idiot stillede sig foran kameraet da jeg skulle tage et godt billede...


En af de utallige færger som får trafikken i Seatlle og omegn til at "flyde".


The Moore Theatre downtown hvor jeg skal til en del koncerter.


Et kig ind mod downtown fra Chinatown.


Dette samme kig ind mod byen, men endnu engang med spærret udsigt.



Home of the 2005 NFC Champions Seattle Seahawks.


It's Sunday tradition som de siger herovre. På søndag er kl. 1.00 PM mod Cardinals...nam nam


En af indgangene til Safeco Field.


Der er vildt mange bakker i Seattle - det minder lidt om San Fransisco ikke?

1 Comments:

At 11:52 AM, Blogger krea said...

Nogle gange glemmer man at du kan være ganske sjov, Christian. Jeg håber du hygger dig derovre.

 

Post a Comment

<< Home