Monday, October 02, 2006

Overraskende godt vejr i søndags

I lørdags var jeg til fest på hvad der må være en af de fedeste tagterasser i Seattle. Med udsigt mod Space Needle til den ene side og Puget Sound til den anden. Desværre havde jeg ikke et kamera med, men Korrie fra Holland tog billeder, så hvis jeg spørger pænt, får jeg nok en kopi.
Anyway, i søndags kunne vi nyde en overraskende lækker solskinsdag til trods for, at vi var blevet stillet regn og byger i udsigt. Vi tog en tur til det mondæne Queen Anne, hvor vi kunne nyde croissant'er og kaffe i solen på fortorvet.


Queen Anne på en overraskende lækker søndag. N.B. det mondæne område ligger til venstre for cafe/restuarant-området, hvor billedet er taget.


Med munden fuld af croissant og chokolade ned ad kinden lykkedes det mig alligevel at tage et billede af den overalt tilstedeværende Space Needle.


For længe siden havde jeg købt billetter til den sæsonens sidste hjemmekamp mellem Texas og Seattle. Vi sad ved siden af to søde drenge, som var mødt op til Kids Appreciation Day med facepaint og handske klar til at gribe en foul ball (http://seattle.mariners.mlb.com/NASApp/mlb/sea/ticketing/kad06.jsp).


Organisationen takkede publikum for at møde op til hvad der ellers har været (endnu) en dårlig sæson for holdet. Læg i øvrigt mærke til taget (se nedenfor)!


Mariners vinder sæsonens sidste kamp 2-3 over Rangers.


Udsigten fra Safeco Field ind mod byen - helt fantastisk udsigt.


Den napper jeg lige.


Det kæmpestore tag blev lukket til efter kampen. Da jeg i august måned var i Parken, sagde den lettere belastende guide, at Parken er et af de mest moderne stadions i Europa. Til det kan jeg kun sige, alting i USA er bare større og vildere (når det gælder sport i hvert fald).


Sidste besøg på Safeco Field. Nu må jeg nøjes med at følge Yankees i playoff på tv.

I denne uge er det virkelig svært at nå det hele. I aften spiller Scissor Sisters den første af to koncerter, i morgen spiller Nada Surf, onsdag konkurrerer Muse, Futureheads og TV On The Radion om min tid. Det betyder at jeg alligevel ikke når at se sæsonpræmieren på Lost og at jeg må aflyse en aftale. På lørdag spiller We Are Scientists... I næste uge spiller Metod Man mandag, Clap Your Hands Say Yeah tirsdag, The Who onsdag, The Killers torsdag....
Please God, constrain my choice...rational choice og utilitymax.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home