Thursday, September 28, 2006

Dawg Daze

Jeg havde jo lovet nogle billeder af byen i solskin og ikke mindst af noget andet en sport (det kan jeg altså hverken holde eller love). Siden i fredags har temperaturen ligget et pænt stykke over de 20 grader, og jeg kan ikke huske at det har regnet...


47th Ave. i solskin.


University Way også kendt som The Avenue (eller blot The Ave.). Her ligger stort set alt hvad studerende har brug for bl.a. kopicentrer, restauranter, barer, tøjbutikker osv.



Den nye William H. Gates Hall som huser jurastudiet.


Store bannere byder de nye studerende velkommen midt på Red Square.


Go Dawgs, en velkomsthilsen til de studerende. Da det officielle tilnavn for universitetets studerende er Huskies afholdes der Dawg Daze - introdage.


Udenfor the HUB, som er de studerendes bygning (det er dog Suzzallo biblioteket man kan se i baggrunden) var et hav af stande for alle mulige organisationer, der forsøgte at appellere til de nye studerende.


Bl.a. unge GOP'ere. Jeg ledte forgæves efter Alex P. Keaton, men uden held.


Lidt længere væk havde kritikere taget opstilling, meget morsomt må jeg indrømme.

Smith Hall, hvor jeg har undervisning én gang om ugen med Bryan Jones og Margeret Levi.


The Quad er et fantastisk sted at sidde når solen skinner. Heldigvis har jeg undervisning i to af bygningerne som grænser op til området.


Stien ned mod Drumheller Fountain, alting ser bare bedre ud i solskin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home