Wednesday, January 10, 2007

Mexico ligger i Spanien

Den sidste tid i Mexico har været lidt speciel. Efter at have tilbragt de første fire dage på Cozumel tog jeg tilbage til Playa del Carmen hvor jeg lejede en bil. Formålet var at køre til Chichen-Itza. Desværre skete der det at jeg fik stjålet mit digitalkamera mens jeg ventede på at få udleveret min bagage fra færgen. Derfor er der ingen billeder fra hverken Chichen-Itza eller Tulum hvor jeg efterfølgende kørte hen. Jeg fik mig godt nok taget sammen til at købe et engangskamera men de billeder får jeg nok ikke fremkaldt lige foreløbig og efterfølgende skal de scannes før jeg kan lægge dem ud. Jeg skal dog hurtigst muligt købe et nyt kamera i New York.

Jeg har nu to dage tilbage i Playa. På fredag flyver jeg til New York - hvad der skal ske fredag aften ved jeg ikke. Lørdag er til gengæld mere skemalagt. Om formiddagen står den på MOMA (Museum of Modern Art), bagefter lidt shopping i Soho. Om eftermiddagen skal jeg se Colts-Ravens på en eller anden bar. Tidlig lørdag aften skal jeg høre H.M.S. Pinafore inden et jam-band spiller Pearl Jam sent lørdag.


Bill Gates var også i Cozumel. Til forskel fra mig havde han en yacht med to helikoptere til at fragte ham rundt. Derudover er der 200 tjenestefolk tilknyttet yachten...


Udsigten fra den centrale plads i San Miguel de Cozumel ud mod havnen.








Her ved Paradise Reef træner mange nye dykkere, men også erfarne dykkere kommer forbi.


Vores divemaster Josh - eller er det Henrik Vind?


På vej ud til Santa Rosa Wall.







0 Comments:

Post a Comment

<< Home