Monday, May 14, 2007

Turen tilbage til Seattle

Turen til Seattle var lang og hård. Ikke kun fordi dagene forinden var gået med stress og jag pga. flytning. Efter at have stået op kl. 5.30 var jeg i Kastrup kl. 7.00 hvorefter flyet mod New York afgik planmæssigt kl. 9.00.

I mit hoved havde jeg bildt mig ind at turen til NY ville vare i omegnen af 6-7 timer (nu hvor den direkte tur til Seattle med SAS tager 10 timer) men den tager nærmere 9-10 timer. Det skyldes at ruten over atlanten går mere lineært (ind over New Foundland og så ind mod NY) end ruten til Seattle som går langt mere nordligt og krydser ind dybere over Canada.

Turen ind mod New York var bedre end sidste gang. Det var højlys dag, flyet fløj fra øst ind mod Manhatten og tog så en nordlig tur over Bronx og derpå sydpå igen hvilket gav et lækkert view af Manhattens west side.


View ind mod downtown Manhatten fra Newark.

Efter et par timer i Newark skulle flyet været afgået men af diverse årsager var flyet næsten 1 time forsinket. Ikke lige sagen når jeg helst skulle være i Seattle til tiden for at nå den koncert med Hiromi der var planlagt. Hvor jeg dog ønskede at jeg var rejste med SAS i stedet... money money money


Endnu et kedeligt sted, i endnu en kedelig lufthavn.



Ny Alliance?


Turen ind mod Sea-Tac går ind over the Cascades og det er i sig selv lidt af et syn.


Derudover kommer synes af Mt. Rainier så - fantastisk!


Indflyvning mod Sea-Tac.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home